,

El nou curs de Comptabilitat d’Entitats Asseguradores

La Federació de Mutualitats de Catalunya ha firmat un conveni amb la Barcelona Finance School, l’escola de finances de l’Institut d’Estudis Financers (IEF), per tal de proporcionar a les mutualitats formació avançada en l’àmbit financer. Aquesta reputada entitat, referent en la formació del sector financer des de fa més de trenta anys, transforma el coneixement en impacte, i disposa del suport d’importants institucions.

El curs de Comptabilitat d’Entitats Asseguradores, està dissenyat per proporcionar una formació especialitzada adaptada a les necessitats de les mutualitats d’àmbit català. Ofereix als participants els coneixements essencials per a la comprensió i aplicació de les normes comptables i reguladores que regeixen el nostre sector.

El període lectiu tindrà lloc els dijous del 24 d’abril al 12 de juny i estarà compost per 7 sessions, que combinaran el format presencial i en streaming. El seu enfocament teòric i pràctic no només permetrà l’adquisició de coneixements específics, sinó que proporcionarà les habilitats necessàries per a la resolució de casos reals i la millora de la gestió dels processos financers de qualsevol mutualitat.

La nova formació promet ser tot un èxit i, entre el professorat s’hi trobaran representants de la Direcció General de Política Financera, Assegurances i Tresor,  com Margarita Torrent Canaleta, Emma Cano Velasco i Josep Maria Sánchez Pascual.

Per a més informació sobre el curs consulta el següent enllaç: https://bit.ly/41wrR0I

This post is also available in: Spanish

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *